Tuesday 9 July 2013

Novel oh Novel

Sejak kebelakangan ni aku dah semakin ketagih balik dgn hobi lama aku – membaca novel. Bnyk novel yg aku pinjam je dari kawan2 je. Tak beli pun. Takde tmpt nak simpan kalau beli.

Novel2 yg baru dipinjam dan tunggu dibaca!

Dah brp lama tak beli novel, thn lps ada la jg dlm 4-5 biji novel aku beli. Itupun sbb lama sgt mc. Dok rmh tak buat apa. So, layan novel je la.

Thn ni, ofismate aku buat azam nak baca 10 novel  dlm 1 thn. So, setiap kali dia habis baca, dia akan pass novel tu bagi aku. Mana tak aku ketagih!

Dan akhirnya, novel pertama aku yang aku beli tahun ni ialah Kampung Girl. Beli online dari website Karyaseni. Hari ketiga lps buat payment dah trima novel tu. Yg plg best, free shipping + discount RM3 setiap novel. Penjimatan berbaloi2 kan…

Actually sebab pertama aku beli novel ni sbb citer ni akan mula ditayangkan kat tv tak pada hari Jumaat ini, 12/7 menggantikan SSID. Drama Kampung Girl ni dilakonkan oleh Akim AF & Nad Zainal.

Pastu, aku beli pula novel kedua.. Projek Memikat Suami dari website p2u.my. Ofismate aku tu pulak beli novel dari website kakinovel. Sama seperti Karyaseni, p2u dan kakinovel ni pun free shipping + discount RM3 setiap novel. Service pun cepat! So, lps ni tak yah gi kedai buku dah…


Ok la.. pasni aku buat review novel ek!

1 comment: